Top Ad unit 728 × 90

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΛΛΑΔΑ

Tagma - Τιναφτόρε (Ιβάν Σαββίδης)


 Ενάδερ βάιραλ σιτ μπάι Νίκος Στρατής (Tagma)
Στίχοι: Νίκος Στρατής Rec/Mix: Tagma (Νίκος Στρατής) Ηχογράφηση: Tagma Haus | Private Studios Βασισμένο στην ατάκα του Βιεϊρίνια και τα δυσάρεστα περιστατικά του Ελληνικού πρωταθλήματος. Facebook: http://facebook.com/NikosTagmaStratis Twitter: http://twitter.com/TagmaOfficial (@TagmaOfficial) Soundcloud: http://soundcloud.com/Tagma Instagram: http://instagram.com/nikos_tagma Ευχαριστούμε το γυμναστήριο Hercules Fitness Center στο Ναύπλιο. Στίχοι: απλώς κοιτούσα τη δουλειά μου παίζαν μπαλίτσα τα παιδιά μου να ανέβω ήθελα μαγκιά μου μα μου γαμάνε τα όνειρά μου τώρα ρωτάνε τιναφτόρε όλοι ρωτάνε τιναφτόρε όλοι νομίζαν θα μείνουμε εμείς με σταυρωμένα τα χέρια ρε σεις παίζει παράβαση και χάνω τρεις τώρα με βλέπετε και λέτε "pliz" θέλω το στέμμα μου πρωταθλητής νούμερο ένα κοντά μου κανείς σκέψου το πες μου ξανά τι θα πεις έχεις τελειώσει πριν καν αρνηθείς σκάω και κάνετε μόκο δες το στη θήκη του το χω ντουλάπα μαζί μου #JohnConnor #εξολοθρευτής τον πληρώνω ενάμιση μέτρο καριόλη στο ντου με κρατούσανε όλοι σκυλί λυσσασμένο ρε φλώροι σας σκίζω στη μέση σαν δόρυ έρχομαι μέσα με φόρα και βλέπετε να 'ρχεται μπόρα πες μου τι γίνεται τώρα τι θες νομίζεις διακόπτεις μα εγώ είμαι ο ρελές βάζω το χέρι μου πίσω και κλαις το βγάζω απ'τη θήκη του ακούω προσευχές "μπαμ" απλώς κοιτούσα τη δουλειά μου παίζαν μπαλίτσα τα παιδιά μου να ανέβω ήθελα μαγκιά μου μα μου γαμάνε τα όνειρά μου τώρα ρωτάνε τιναφτόρε όλοι ρωτάνε τιναφτόρε έχεις χάσει το pin μέσα στο γήπεδο κάνω check-in είμαι η αρρώστια δεν είμαι το pill έχεις μπροστά σου θανάσιμο team βγάζω απ'την τσέπη το κινητό δεν χαμπαριάζω ούτε πρωθυπουργό παίρνω τηλέφωνο ρίχνω σκατό και δίνω και δώρο και ένα ρολό πάρτο σκουπίσου είναι zewa και τέλος η πλάκες σ'εμένα εγώ κουμαντάρω τη φάση εδώ και η φάση αποδείχτηκε γκολ καθαρό δεν θέλεις να πανηγυρίσεις μα σπίτι σου θες να γυρίσεις να πας σε γυναίκα γατιά και σκυλιά σε ένα κομμάτι κι όχι πολλά η μέρα περνά ξημερώνει μαθαίνω με ψάχνουνε όλοι μα δεν είμαι δα και κανένας τρελός ψυλλιάστηκα φάση έχω γίνει καπνός το γκάνι μου το 'φαγε η σκόνη το μάτιασαν το 'δανε όλοι καριόλη... απλώς κοιτούσα τη δουλειά μου παίζαν μπαλίτσα τα παιδιά μου να ανέβω ήθελα μαγκιά μου μα μου γαμάνε τα όνειρά μου τώρα ρωτάνε τιναφτόρε όλοι ρωτάνε τιναφτόρε
Tagma - Τιναφτόρε (Ιβάν Σαββίδης) Reviewed by Unknown on 15:44 Rating: 5
All Rights Reserved by NEWCHANNEL.GR © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

newchannel.gr. Από το Blogger.