Top Ad unit 728 × 90

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΛΛΑΔΑ

Η Καίτη Φίνου λέει... αντίο στον Στάθη Ψάλτη μέσα από 50 φωτογραφίες (pics



«Σ' ευχαριστώ "αγάπη" μου για όσα μου δίδαξες....ακολούθησα όλες τις συμβουλές σου κατά γράμμα και νοιώθω πως τελικά εγώ είμαι κερδισμένη......(ξέρεις εσύ)» αναφέρει σε νέα της ανάρτηση η Καίτη Φίνου.


Ο αβάσταχτος πόνος από το χαμό του αγαπημένου της Στάθη Ψάλτη δύσκολα θα καταλαγιάσει.

Κάτι που αποδεικνύεται και από το φωτογραφικό κολάζ που αναπολεί τις στιγμές με τον δικό της Στάθη.


Την αγάπη της, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στη σελίδα της στο facebook.

«Για όσους αγάπησαν την εποχή, για όσους την νοσταλγούν, για την χαμένη αθωότητα, για όσους προσπάθησαν να την απομυθοποιήσουν, για όσους Αγάπησαν τον Στάθη.Όσο θα παίζονται οι ταινίες και για όσο ζω, θα την ζωντανεύω με φωτογραφίες και ιστορίες.

Σ' ευχαριστώ "αγάπη" μου για όσα μου δίδαξες....ακολούθησα όλες τις συμβουλές σου κατά γράμμα και νοιώθω πως τελικά εγώ είμαι κερδισμένη......(ξέρεις εσύ)

Καλό ταξίδι αγαπημένε.......

Σύντομα θα τα λέμε όπως παλιά....».
Η Καίτη Φίνου λέει... αντίο στον Στάθη Ψάλτη μέσα από 50 φωτογραφίες (pics Reviewed by Unknown on 23:16 Rating: 5
All Rights Reserved by NEWCHANNEL.GR © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

newchannel.gr. Από το Blogger.